woensdag 23 mei 2018

23 05 Dag 17 De Mol

Vandaag begon zeer goed
Mijn meiske had haar pil vergeten, of tenminste, ze had er niet genoeg meegebracht. 
Enige mogelijkheid...naar de dokter om een voorschrift en dan naar de apotheek.
De complicatie was echter dat ik de enige was
die een geldige Europese ziekteverzekering kaart bij had...
Inderdaad, ik dan maar die pil aangevraagd op mijn naam...(de mol kon het niet beter uitleggen...)
Ze heeft wat ze nodig heeft, uitgeschreven op mijn naam weliswaar...only in Spain ;-)
Met al de wachttijd bij de dokter edm was het echter 11u30 voor we konden vertrekken. 
Het was geen mooie tocht.
Veel te veel snelwegen en stress van een klant van mijn snoezeke erbij
die voor een mineur sfeer zorgde de laatste 5km.
Maar enfin, we zijn er geraakt, de voorlaatste stapdag. 
Morgen stappen we Santiago binnen ;-)
Eerst nog een kleinigheid eten en dan dootse doen.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten