vrijdag 25 mei 2018

24 05 D-Day

Vandaag de grote dag
D-day, de landing in Compostela!
Naar het schijnt heeft mijn bezeke geen oog dicht gedaan door mijn snurken...en ik weet van niets natuurlijk...
De dag begon met een steile klim, was de moeite om zo in gang te komen. Eentje om 't af te leren zeker?
Na afwisselend baan en bos bereikten we al snel de buitenrand van Compostela. 
We hebben opnieuw gekozen voor de alternatieve en dus ook mooiere route, wel 750m langer maar dat weegt niet op tegen naast een drukke baan lopen.
Uiteindelijk was het moment suprême daar...de landing voor de Kathedraal. 
Het was een emotioneel moment.
Vlug onze perimeter veilig gesteld en positie ingenomen. 
Nadat we wat bekomen waren, onze Compostela gaan halen...1,5u aanschuiven. 
Tegen dat we buiten kwamen, begon het te regenen.  Nu vlug naar ons hotel, we hadden 4 nachten gereserveerd in de Parador. Het mocht wel eens. Op de vorige Camino heb ik gezegd "hier kom in nog eens met mijn snoezeke", en belofte maakt schuld, dus...
's Avonds nog een stukske vlees gaan eten, my secret weapon ;-)























1 opmerking:

  1. Fantastisch, jullie hebben het gehaald. Niet dat we daaraan twijfelden, maar het moet toch een ongelooflijke ervaring zijn om dan uiteindelijk voor die kathedraal te staan. Rust nu maar lekker uit. Jullie hebben het verdiend! X

    BeantwoordenVerwijderen